موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - كاميلا كابيو - نخست وزير اتيوپي - فرازبام خاييز - تكنوازي سه تار - فابريتزيو راوانلي - سخنگوي ذوب آهن - يوهان كرايوف آرنا - فتواي مقام معظم رهبري - خانه صنايع دستي - تاثير سوابق تحصيلي در كنكور - ورزشگاه كارگران تهران - حفاظ روي ديوار - گياه مورينگا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-06اجتماعي

مبلمان شهری برای تردد معلولان بهسازی شود


استاندار فارس از مدیران استان به ویژه مدیران شهرداری ها و شهردار خواست که در زمینه بهسازی محیط و تردد افراد دارای معلولیت و مبلمان شهری همکاری کنند.

- ایسنا/فارس استاندار فارس از مدیران استان به ویژه مدیران شهرداری ها و شهردار خواست که در زمینه بهسازی محیط و تردد افراد دارای معلولیت و مبلمان شهری همکاری کنند.

نخستین آیین نکوداشت مادران نمونه دارای فرزند معلول در بهزیستی فارس امروز، 15 آذرماه با همکاری بنیاد مادر و اداره کل بهزیستی فارس در شیراز برگزار شد.

استاندار فارس در این مراسم با تأکید بر لزوم اجرای قانون جامع حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، از مدیران استان به ویژه مدیران شهرداری ها و شهردار خواست که در زمینه بهسازی محیط و تردد افراد دارای معلولیت و مبلمان شهری همکاری کنند.

محمدهادی ایمانیه با بیان اینکه در هفته آینده نیز نشستی با حضور شهردار شیراز در این خصوص برگزار خواهد شد، گفت: ادارات و سازمان ها هم مکلف به انجام مناسب سازی فضاهای خود برای معلولان هستند.

وی در زمینه اشتغال معلولان نیز تصریح کرد: متأسفانه فرهنگ به کارگیری معلولان در شغل های مختلف هنوز کامل مورد توجه مسئولان قرار نگرفته است و باید از توانمندی های این افراد بیشتر از قبل در جامعه استفاده شود ضمن اینکه بر اساس قانون حمایت از حقوق معلولین دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلمان شهری برای تردد معلولان بهسازی شود

مبلمان شهری برای تردد معلولان بهسازی شود