مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:302023-11-25سياسي

کاهش آسیب های اجتماعی در گرو فرهنگ سازی است


متولیان فرهنگی باید با فرهنگ سازی به کاهش و کنترل آسیب ها کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی در نشست با مدیرکل و معاونین بهزیستی استان بر برنامه ریزی و تلاش جدی متولیان فرهنگی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی موجود در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد و گرفتار شدن اقشار جامعه در این گونه منجلاب ها نیازمند فرهنگ سازی های مستمر است و عملکرد دستگاه ها در این زمینه باید هر روز متفاوت تر از گذشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: عملکرد دستگاه های متولی باید به گونه ای باشد که به کاهش و کنترل آسیب ها منجر شود و برای این منظور باید تاثیر آن در جامعه مورد ارزیابی و نظارت مستمر قرار گیرد.

 وی با اشاره به عملکرد مراکز ترک اعتیاد بیان داشت: وجود تعداد متعدد مراکز ترک اعتیاد به عنوان مرکز کسب درآمد و حضور چند باره معتادین در این مراکز پسندیده نیست بلکه عملکرد این مراکز به گونه ای باشد که همراه با مهارت آموزی و توانمندسازی فرد برای وارد شدن به بازار کار باشد.

وی با بیان اینکه مردم و خیرین ظرفیت های بسیار خوبی برای همراهی دستگاه های اجرایی در حوزه کاهش آسیب ها دارند، افزود: مردم به لحاظ اعتقادی علاقه مندند که در کار خیر مشارکت داشته باشند و اگر زمینه فراهم شود حتماً مشارکت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آسیب های اجتماعی در گرو فرهنگ سازی است

کاهش آسیب های اجتماعی در گرو فرهنگ سازی است