مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-03سياسي

همجواری دائمی با قرآن، سبک زندگی را تغییر می دهد


نیاز به همجواری دائمی با قرآن و آموزه های آن داریم تا سبک زندگی ما تغییر کند و به سمت سبک زندگی قرآنی سوق داده شود.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: نیاز به همجواری دائمی با قرآن و آموزه های آن داریم تا سبک زندگی ما تغییر کند و به سمت سبک زندگی قرآنی سوق داده شود.

محمدرضا حسین نژاد در اختتامیه بخش نغمات دینی چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که امروز (یکشنبه، 12 آذر ماه) در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و اقامتی داریوش شهر بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: انس با قرآن نباید محدود به مناسبت ها و مسابقه ها شود، زیرا همجواری دائمی با قرآن، سبک زندگی را تغییر می دهد و ما به این مهم نیاز داریم.

وی تاکید کرد: رویدادها و محافل قرآنی فقط محدود و منحصر به مسابقات قرآنی یا مناسبت هایی مانند ماه رمضان نشود و در طول سال با برگزاری مجالس و محافلی، شاهد حضور مردم قرآن دوست باشیم.

وی گفت: باید از همه دوستان مسؤول که اداره اوقاف و امور خیریه استان را یاری کردند که این دوره از مسابقات در حد بضاعت و زیرساخت های موجود در استان به نحوه شایسته ای برگزار شود، تشکر کنم.

حسین نژاد افزود: برگزاری رویداد بزرگی مانند مسابقات سراسری قرآن کریم در استان و حضور پرشور مردم نشان داد که این ظرفیت وجود دارد که برنامه ریزی مدونی درباره برگزاری مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همجواری دائمی با قرآن، سبک زندگی را تغییر می دهد

همجواری دائمی با قرآن، سبک زندگی را تغییر می دهد