مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 17:052023-11-26سياسي

امروز سخن از بسیج به قلب اروپا رسیده است


مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با اشاره به گستره فعالیت های بسیج در کشور و فراتر از مرزها، گفت: امروز سخن از بسیج به قلب اروپا رسیده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با اشاره به گستره فعالیت های بسیج در کشور و فراتر از مرزها، گفت: امروز سخن از بسیج به قلب اروپا رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی در همایش بزرگداشت هفته بسیج که با حضور سردار بابازاده، فرمـــانده قــــرارگاه منــــطـــقه ای عاشـــورا و جمعی از فرماندهان و بسیجیان نواحی شهر تبریز در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی برگزار شد، با اشاره به فعالیت و خدمت رسانی پایگاه مقاومت شهدای مکه این اداره کل به مردم در مناسبت های مختلف، افزود: امروز افتخار می کنیم که بسیج محدود به ایران اسلامی نیست و مرزهای جغرافیایی آن علاوه بر یمن، عراق، افغانستان و سوریه به پاریس و لندن رسیده است.

وی افزود: این عظمت و شکوه را مدیون خداوند متعال و تک تک شهدای عزیزی هستیم که جان خود را بر طبق اخلاص گذاشتند و غواصانی که گمنامانه به شهادت رسیدند تا امروز، عزت، احترام و شوکت ازآن ما باشد.

وی ادامه داد: امروز به داشتن بزرگ مرجع جهان اسلام، مقام معظم رهبری که خود بسیجی بوده و راهبری انقلاب را بعد از امام راحل با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز سخن از بسیج به قلب اروپا رسیده است

امروز سخن از بسیج به قلب اروپا رسیده است