مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-02سياسي

ضرورت تشکیل مجمع قاریان و حافظان قرآن در خراسان شمالی


راه یافته به بخش حفظ 20 جزء قرآن در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم به میزبانی خراسان شمالی خواستار شکل گیری مجمعی به نام قاریان و حافظان قرآن در استان برای هم اندیشی و ارائه نقطه نظرات در راستای پیشرفت بیشتر فعالان قرآنی شد.

- ایسنا/خراسان شمالی راه یافته به بخش حفظ 20 جزء قرآن در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم به میزبانی خراسان شمالی خواستار شکل گیری مجمعی به نام قاریان و حافظان قرآن در استان برای هم اندیشی و ارائه نقطه نظرات در راستای پیشرفت بیشتر فعالان قرآنی شد.

امین امینی فرد، از راه یافتگان به بخش حفظ 20 جزء در مرحله نهایی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در گفت و گو با ایسنا با بیان این که اگرچه مقوله فعالیت های قرآنی در خراسان شمالی کمتر مورد توجه قرار گرفته و برای نخستین بار شاهد برگزاری یک رویداد ملی قرانی در استان هستیم، اما باید این اتفاق را به فال نیک گرفت، گفت: این رویداد زمینه را برای ترویج فرهنگ قرآن فراهم و انگیزه فعالان قرآنی دوچندان می کند.

وی که حافظ کل قرآن کریم است و تاکنون حضور موفقی در جشنواره ملی و بین المللی داشته و موفق به کسب رتبه برتر شده است، ترغیب جوانان و نوجوانان برای فراگیری قرآن را دستاورد دیگر این رویداد ملی دانست و ادامه داد: با توجه به فضایی که دشمن برای دور کردن جوانان از قرآن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل مجمع قاریان و حافظان قرآن در خراسان شمالی

ضرورت تشکیل مجمع قاریان و حافظان قرآن در خراسان شمالی