مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 00:202023-12-12سياسي

فرصت ایجاد اشتغال در قرارگاه اشتغال استان های زاگرس نشین


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: تشکیل قرارگاه اشتغال استان های زاگرس نشین یک فرصت بی بدیل است که به دستور رییس جمهور به شش استان کمتر توسعه یافته زاگرس نشین اختصاص داده شده است.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: تشکیل قرارگاه اشتغال استان های زاگرس نشین یک فرصت بی بدیل است که به دستور رییس جمهور به شش استان کمتر توسعه یافته زاگرس نشین اختصاص داده شده است.

سید عماد شاهرخی 21 آذر ماه در جلسه شورای معاونین و مدیران به قرارگاه اشتغال استان های زاگرس نشین اشاره کرد و گفت: این یک فرصت بی بدیل است که به دستور رییس جمهور به شش استان کمتر توسعه یافته زاگرس نشین اختصاص داده شده است، در این طرح پروژه هایی که بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند در سرجمع اعتبارات تبصره 18 در نظر گرفته خواهند شد و با تکمیل این پروژه ها کمک بسیار بزرگی به استان های زاگرس نشین به ویژه لرستان می شود.

وی ادامه داد: در نتیجه بررسی اختلاف فی ما بین کشاورزان با دولت در کمیسیون رفع تداخلات از سال 95 تاکنون تعداد 791 پلاک مورد بررسی قرار گرفته است که در نتیجه این رسیدگی میزان 337,381 هکتار تحت عنوان اراضی غیر ملی تثبیت گردیده که حدود 80 درصد این میزان در دو سال گذشته و در دولت سیزدهم انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت ایجاد اشتغال در قرارگاه اشتغال استان های زاگرس نشین

فرصت ایجاد اشتغال در قرارگاه اشتغال استان های زاگرس نشین