مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-12سياسي

ظرفیت گروه های مردمی برای پیشبرد امور بیشتر به کار گرفته شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به سبقه مردمی انقلاب اسلامی، خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت گروه های مردمی در پیشبرد امور شد.

- ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به سبقه مردمی انقلاب اسلامی، خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت گروه های مردمی در پیشبرد امور شد.

اولین شورای مشارکت های بهزیستی استان فارس امروز، 21 آذرماه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، مدیرکل بهزیستی فارس و خیران و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات سردار شهید سلیمانی استانداری فارس برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در این نشست گفت: تعامل دستگاه ها و انعقاد تفاهم نامه همکاری بین ارگان ها خروجی جلسات را بیشتر و چالش ها را رفع می کند.

اسماعیل قزلسفلی با بیان اینکه نشست شورای مشارکت های استان از این به بعد به صورت فصلی برگزار شود، گفت: باید از ظرفیت مردم و گروه های مردمی در پیشبرد امور بیشتر استفاده شود.

این انقلاب برگرفته از متن مردم و استمرار یافته با مردم است و با همراهی مردم هم کامل می شود.

وی تأکید کرد: دولت نقش بسترسازی، حمایت، نظارت، صیانت و تنظیم گری را ایفا کند و مردم و نهادهای مردمی نقش اجرا را داشته باشند البته در این راستا از موازی کاری هم اجتناب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت گروه های مردمی برای پیشبرد امور بیشتر به کار گرفته شود

ظرفیت گروه های مردمی برای پیشبرد امور بیشتر به کار گرفته شود