مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:302023-11-27ورزشي

شکافی که با برد تراکتور دیده شد


بردی که به نظر می رسید آرامش را به اردوی سرخپوشان بیاورد، وجود شکاف بین هواداران و بازیکنان را نمایان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، برد تراکتور برابر فولاد، تشویق هواداران تراکتور از این تیم را به همراه داشت.

اما کاپیتان تراکتور بعد از بازی از عملکرد تماشاگران تیم انتقاد کرده و عنوان داشت: در برد همه تیم را تشویق می کنند و شما باید زمانی که تیم هم نتیجه نمی گیرد؛ بازیکنان را تشویق کنید.

شجاع خلیل زاده از جو بعد از برد مقابل فولاد خوزستان در رختکن سخن گفت که کسی از پیروزی خوشحال نبوده و علتش اعتراض هواداران به بازیکنان قبل از کسب برد بود.

استوری بازیکنان تراکتور باعنوان بهترین کاپیتان نشان داد که مصاحبه شجاع حرف های بازیکنان هم بود، اما جرات بیانش را نداشتند.

تمرین چند روز پیش تراکتور شاید نقطه عطف در عملکرد هواداران بود؛ روزی که پاکو خمز تشویق شد، اما بازیکنان نتواستند حمایت هواداران را جلب کنند.

خمز هم در کنفرانس خبری بعد از بازی عنوان کرد که بازیکنانش لایق بهترین ها بوده و هواداران باید آنها را تشویق کنند و من جو بازی تراکتور با فولاد را نپسندیدم.

محمد ابرهیمی کاپیتان سابق تیم تراکتور و بهترین گلزن این تیم در لیگ برتر، بعد از بازی به انتقاد از صحبت های کاپیتان فعلی تراکتور پرداخته و عنوان کرده بود که احتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکافی که با برد تراکتور دیده شد

شکافی که با برد تراکتور دیده شد