مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:552023-11-22سياسي

نشر تفکر بسیجی را مرهون امام راحل و شهدای دفاع مقدس هستیم


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت:نشر تفکر بسیجی در ایران اسلامی و جهان را مرهون شهدای دفاع مقدس و روح بزرگ امام راحل هستیم.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت:نشر تفکر بسیجی در ایران اسلامی و جهان را مرهون شهدای دفاع مقدس و روح بزرگ امام راحل هستیم.

سردار مظاهر مجیدی چهارشنبه یکم آذر در دیدار مسئولان و بسیجیان شهرستان رزن با امام جمعه رزن به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: امروز جبهه حماس نمونه بارز برگرفته از اندیشه و تفکر بسیجیان ایران است.

وی افزود: اگر اتفاق فلسطین را با هشت سال دفاع مقدس کشور ایران اسلامی قیاس کنیم می بینیم که ایران در دوران دفاع مقدس تمام قوانین و ضوابط جهانی را در جنگ رعایت کرد اما در جنگ و غائله بین حماس و اسراییل بمباران بیمارستان ها و کشتار کودکان و مردم و به شهادت رساندن 63 خبرنگار از جمله نمونه های بارز جنایت جنگی اسراییل به شمار می رود و برخلاف دستورالعمل هاست.

وی افزود: امروز یک درگیری تمام عیار بین استکبار و مردم فلسطین اتفاق افتاده و آتش بس امروز برای جبهه حماس یک پیروزی و برای آمریکا یک حقارت به تمام معناست.

مجیدی خاطر نشان کرد: در این جنگ بعد از این همه قتل عام و کشتار ظالمانه مردم فلسطین امروز خواسته های حماس در این آتش بس در حال عملیاتی شدن است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشر تفکر بسیجی را مرهون امام راحل و شهدای دفاع مقدس هستیم

نشر تفکر بسیجی را مرهون امام راحل و شهدای دفاع مقدس هستیم