مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 18:152023-12-19حوادث

انهدام 2 باند قاچاق با 121 کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه


در بازرسی ماموران مجموعا 121 کیلوگرم مواد مخدر شامل 105 کیلو تریاک و 16 کیلوگرم شیشه به همراه سه قبضه اسلحه کلاشینکف و یک قبضه کلت کشف و پنج عضو باند دستگیر شدند.

- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام 2باند قاچاق مواد مخدر در کرمانشاه و کشف 121 کیلوگرم تریاک و شیشه از آنها با تلاش پلیس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ سردار مهدی حاجیان عصر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای 2 باند، قصد انتقال محموله های مخدر از استان های شرقی کشور به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی اعضای هر 2 باند شده و طی عملیات هایی جداگانه در ورودی شهر کرمانشاه آن ها را متوقف و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سردار حاجیان افزود: در این بازرسی ها مجموعا 121 کیلوگرم مواد مخدر شامل 105 کیلو تریاک و 16 کیلوگرم شیشه به همراه سه قبضه اسلحه کلاشینکف و یک قبضه کلت کشف و پنج عضو باند دستگیر شدند.

کشف بیش از 2 هزار و 600 کیلوگرم مواد مخدر در استان از ابتدای امسال رییس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا 28 آذر بیش از 2 تن و 665 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و 32 باند توزیع مواد نیز مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 2 باند قاچاق با 121 کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

انهدام 2 باند قاچاق با 121 کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه