مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-01اقتصادي

رییس سازمان چای: تاکنون 82 درصد مطالبات چای کاران پرداخت شده است


رییس سازمان چای با اشاره به پرداخت 80 میلیارد تومان طلب چایکاران توسط دولت گفت: با این میزان پرداخت، تاکنون 430 میلیارد تومان معادل 82 درصد از طلب چایکاران پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حبیب جهانساز رییس سازمان چای کشور ظهر امروز در حاشیه بازدید از کارخانجات چای  شهر لاهیجان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت اقدامات خوبی در راستای پرداخت طلب چایکاران انجام داده است، اظهار کرد: یکی از برنامه های دولت سیزدهم حمایت از چایکاران و پرداخت طلب آنان بوده و در این خصوص تاکنون اقدامات بسیار خوبی اتخاذ شده است.

وی با اشاره به پرداخت طلب چایکاران توسط دولت در چند روز گذشته گفت: با تلاش های صورت گرفته 80 میلیارد تومان از مطالبات چایکاران شمال کشور از قدر سهم دولت، به حساب آن ها واریز شد که با این میزان پرداخت، 430 میلیارد تومان معادل 82 درصد از طلب چایکاران پرداخت شده است.

رییس سازمان چای کشور با تأکید بر لزوم توجه به پرداخت طلب چایکاران شمال کشور افزود: تاکنون یک هزار و 301 میلیارد تومان معادل 70 درصد از کل طلب چایکاران پرداخت شده و این روند ادامه دار خواهد بود.

جهانساز با اشاره به اینکه چای تولید شده در استان های شمالی در سه چین بهاره، تابستانه و پاییزه از چایکاران خریداری می شود، بیان کرد: 149 هزار و 310 تن برگ سبز چای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان چای: تاکنون 82 درصد مطالبات چای کاران پرداخت شده است

رییس سازمان چای: تاکنون 82 درصد مطالبات چای کاران پرداخت شده است