مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-03اقتصادي

راه 6 روستای شهرستان ممسنی آسفالت شد


رییس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با اشاره به پروژه های راه روستایی در استان، - ایسنا/فارس رییس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با اشاره به پروژه های راه روستایی در استان، گفت: با اتمام 12 کیلومتر راه روستایی در شهرستان ممسنی، 6 روستای این شهرستان به زودی از راه آسفالته مناسب بهره مند خواهند شد.

محمد کریم قاسم زاده، امروز، 12 آذر در حاشیه بازدید از این پروژه با حضور در جمع خبرنگاران افزود: با اجرای این محور، زمینه تردد و استفاده مطلوب 260 خانوار روستایی و اهالی روستاهای ده چیر، قلعه سفید، دین باغان، نوشک، سید محمد و ده گرد و فراهم می شود.

رییس اداره نظارت برساخت و توسعه راه های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ادامه داد: برای اجرای این پروژه 600 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

وی در خصوص مشخصات فنی این پروژه ها نیز گفت: در این محور 12 کیلومتری، 8 هزار و 500 تن آسفالت و 550 تن قیر به کار رفته و 115 هزار متر مکعب نیز خاکبرداری انجام شده است.

همچنین این پروژه در نخستین روز از دی ماه امسال و همزمان با روز راهدار به شکل رسمی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه 6 روستای شهرستان ممسنی آسفالت شد

راه 6 روستای شهرستان ممسنی آسفالت شد