مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 00:502023-11-25سياسي

اجرای پویش ملی صبح زیتون در گنبدکاووس


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گنبدکاووس گفت: پویش ملی صبح زیتون با هدف کاشت 250 اصله نهال درخت زیتون به یاد شهدای فلسطین در 75 سال اشغال گری رژیم غاصب صهیونیست در روستای مرزی داشلی برون از توابع گنبدکاووس اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، فرشید رحمانی در پویش ملی صبح زیتون در روستای داشلی برون با حضور فرماندار ویژه گنبدکاووس و امام جمعه اهل سنت اینچه برون اظهارکرد: پویش ملی صبح زیتون همزامان با سراسر کشور در واحد منابع طبیعی و آبخیزداری بخش داشلی برون با هدف کاشت نهال زیتون به یاد شهدای فلسطین در 75 سال اشغال گری رژیم غاصب صهیونیست با حضور فرماندار و دیگر مسئوولان شهرستان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در راستای این پویش در کشور 100 هزار نهال زیتون غرس می شود که سهم استان گلستان سه هزارو 300 اصله نهال زیتون است و این سهم در گنبدکاووس 250 اصله نهال است و در راستای طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت اجرا می شود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گنبدکاووس در تشریح طرح توزیع انار شیرین برای دانش آموزان شیرین خاطرنشان کرد: این طرح به همت نیکوکار منابع طبیعی شهرستان آزادشهر به نام زیتونلی اجرا می شود و این نیکوکار طبیعت، قرار است 50 هزار اصله نهال انار شیرین را بین مدارس و دانش آموزان استان گلستان توزیع کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش ملی صبح زیتون در گنبدکاووس

اجرای پویش ملی صبح زیتون در گنبدکاووس