مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:402023-11-29بين الملل

رسانه های عبری: بازار خودرو اسراییل با جنگ غزه به شدت نابسامان شده است


رسانه های عبری زبان رژیم صهیونیستی می گویند افزون بر خسارتی که عملیات هفتم اکتبر فلسطینی ها به هزاران خودرو اسراییلی ها وارد کرد، تبعات جنگ غزه و توقیف کشتی حمل خودرو توسط یمنی ها بازار خودرو را دچار نابسامانی شدید کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه موجب روز هرج و مرج شدید در بازار خودرو در سرزمین های اشغالی شده است و شدت این نابسامانی آن به دنبال توقیف یک کشتی اسراییلی  مملو از وسایل نقلیه در دریای سرخ توسط ارتش یمن در مسیر حرکت به سمت سرزمین های اشغالی افزایش یافت.

روزنامه عبری زبان گلوبز روز سه شنبه در گزارشی آورده است با توجه به صدمات وارده به هزاران خودرو در نتیجه حملات موشکی مقاومت فلسطین از هفتم اکتبر تاکنون تقاضا برای خودرو در اسراییل بالا رفته بود اما تورم ناشی از جنگ علیه نوار غزه همه چیز را به هم ریخته است.

    این روزنامه افزود: تقاضا برای وسایل نقلیه و کامیون ها در ارتش رژیم صهیونیستی نیز بالا گرفته و ارتش اسراییل از واردکنندگان خواسته است تا کامیون های سنگین حمل تانک وارد کنند با وجود اینکه تاکنون در چندین نوبت قبل از آغاز تجاوز نظامی زمینی به نوار غزه خودروهای زرهی از آمریکا دریافت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های عبری: بازار خودرو اسراییل با جنگ غزه به شدت نابسامان شده است

رسانه های عبری: بازار خودرو اسراییل با جنگ غزه به شدت نابسامان شده است