مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:102023-11-26سياسي

رجبی دوانی: لزوم تقویت فعالیت پژوهشی در معرفی ایران باستان و ایران اسلامی


رییس بنیاد ایران شناسی کشور با تاکید بر لزوم انجام فعالیت پژوهشی و فرهنگی در معرفی ایران باستان و ایران اسلامی گفت: طی سال گذشته در غرب164 کرسی ایران شناسی برپا شده که اکثرا دنبال کارهای سیاسی بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدحسین رجبی دوانی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه همدان شهر علم، فرهنگ و تمدن است اظهار کرد: شناساندن عظمت و اقتدار این دیار کهن و همچنین کشور عزیزمان ایران باید مد نظر فرهیختگان باشد.

وی با بیان اینکه باید دانش آموزان و دانشجویان با هویت ملی خود بیشتر آشنا شوند گفت: تمرکز بر معرفی درست ایران و تحقق اهداف اساسنامه ای بنیاد ایران شناسی از  اولویت های ماست.

رییس بنیاد ایران شناسی با اشاره به اینکه ایران دارای قدیمی ترین تمدن باستان است تصریح کرد: قرارگاه هویت ملی ایرانی اسلامی در این بنیاد تشکیل شده است.

 وی از استقرار دفتر و شعبه ایران شناسی در 19 استان خبر داد و تصریح کرد: تنها نقطه ای که دو شعبه دارد استان همدان است به مرکزیت همدان و نهاوند.

رجبی دوانی گفت: بر اساس تحقیق بخش بین الملل بنیاد ایران شناسی طی سال گذشته در غرب بیش از 164 همایش، نشست و کرسی ایران شناسی برپا شده که اکثرا به دنبال کارهای سیاسی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رجبی دوانی: لزوم تقویت فعالیت پژوهشی در معرفی ایران باستان و ایران اسلامی

رجبی دوانی: لزوم تقویت فعالیت پژوهشی در معرفی ایران باستان و ایران اسلامی