مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:352023-11-25اقتصادي

باید برای پیک مصرف 1403 آماده باشیم


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی توانیر بر لزوم آمادگی برای گذر از پیک مصرف برق در تابستان سال 1403 تاکید کرد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی توانیر بر لزوم آمادگی برای گذر از پیک مصرف برق در تابستان سال 1403 تاکید کرد.

مهران گلاب کش، امروز(چهارم آذر) در آیین معارفه مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب، از ناترازی تولید و مصرف برق در سنوات گذشته و خصوصا سال 1400 یاد کرد و گفت: با درایت و برنامه هایی که برای مدیریت تولید و مصرف برق در کشور صورت گرفته، خوشبختانه در پیک مصرف سال گذشته و امسال شرایط مناسبی را سپری کردیم.

وی با اشاره به اینکه پیک مصرف سال 1403 نیز می تواند سخت باشد، افزود: 180 اقدام برای گذر از پیک مصرف برق سال آینده تعریف شده که امیدواریم با اجرایی شدن آنها پیک سال 1403 را بدون مشکل و با پایداری شبکه برق پشت سر بگذرایم.

گلاب کش از تشکیل کمیته های مدیریت مصرف برق در کشور نیز یاد کرد و با بیان اینکه لازم است استان ها نیز به این موضوع توجه ویژه داشته باشند، تاکید کرد: لازم است در هر سه بخش تولید، انتقال و توزیع اقداماتی برای گذر از پیک مصرف سال آینده انجام شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی توانیر در ادامه به چند راهبرد اساسی که مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه ای غرب باید مد نظر قرار دهد هم اشاره کرد که هماهنگی با د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای پیک مصرف 1403 آماده باشیم

باید برای پیک مصرف 1403 آماده باشیم