مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 21:002023-12-02سياسي

عملیات کاشت هشت میلیون نهال در قم آغاز شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم از آغاز عملیات کاشت هشت میلیون نهال در این استان خبرداد و گفت: امروز هزار و 500 اصله نهال در سطحی به مساحت 7 و نیم هکتار با حضور گروه های مختلفی از بسیج، - محمد شعاعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به آغاز اجرای طرح کاشت سراسری نهال در کل کشور، امروز عملیات کاشت حدود هزار و 500 اصله نهال، در سطحی به مساحت  هفت و نیم هکتار با حضور  گروه های مختلفی از سپاه، بسیج، جوامع محلی، ارگان ها، نهادهای مختلف، اعضای جمعیت احیای انسانی، دامداران و دانش آموزان در قم انجام شد.

  مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری استان قم ابراز کرد: این طرح به دستور مقام معظم رهبری و رییس جمهور و با پیگیری های وزارت جهاد کشاورزی آغاز و وظیفه اجرای آن بر عهده سازمان منابع طبیعی کشور و ادارات کل منابع طبیعی در استان ها است.

شعاعی تصریح کرد: با توجه به تقسیم بندی که سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در این راستا داشته است ادارات کل منابع طبیعی کشور باید به مدت چهار سال، یک میلیارد نهال تولید و بکارند که این مقدار، به سالی 250 میلیون اصله نهال می رسد.

وی به سهم هشت میلیونی استان قم در طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت اشاره و  عنوان کرد: برنامه ریزی برای ایجاد یک نهالستان جدید در پارک جنگلی ثامن الائمه انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات کاشت هشت میلیون نهال در قم آغاز شد

عملیات کاشت هشت میلیون نهال در قم آغاز شد