مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:502023-11-29سياسي

ضرورت استقرار چرخه بهره وری در نظام اداری


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی اظهار کرد: استقرار چرخه بهره وری در نظام اداری باید به عنوان بخشی از برنامه های تحول اداری در سرلوحه کاری دستگاه ها قرار گیرد.

- سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی تاکید کرد ضرورت استقرار چرخه بهره وری در نظام اداری ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی اظهار کرد: استقرار چرخه بهره وری در نظام اداری باید به عنوان بخشی از برنامه های تحول اداری در سرلوحه کاری دستگاه ها قرار گیرد.

حیدر فتح زاده در دوره آموزشی ارتقای بهره وری در بخش دولتی که در تبریز برگزار شد، مطرح کرد: ارتقای بهره وری به عنوان راهبردی ترین برنامه پیشران توسعه اقتصادی و اجتماعی نیازمند تدوین برنامه مناسب در بخش عوامل تولید و مدیریت هزینه ها است.

وی با اشاره به تفکیک بخش های اجتماعی به بخش عمومی و خصوصی، افزود: به نظر می رسد در بخش عمومی بیشتر رویکرد هزینه ای و در بخش خصوصی رویکرد سودگرا حاکم است.

وی عنوان کرد: بر این اساس اصلاح فرایندها، نگاه به آینده و ارائه خدمات با رویکرد مشتری گرایی و رضایت مند کردن دریافت کنندگان خدمات متفاوت است.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، اصلاح فرآیندهای خدمات اداری، ساده سازی فرآیندهای اداری، انتخاب رویکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استقرار چرخه بهره وری در نظام اداری

ضرورت استقرار چرخه بهره وری در نظام اداری