مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 23:052023-11-30حوادث

عاملان قتل خانم نقاش محاکمه شدند


مرد خدمتکار که با همدستی دوستش یک خانم نقاش را برای سرقت خودرواش به قتل رسانده بودند در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، یازدهم بهمن سال گذشته مردی 65 ساله ای با مراجعه به پلیس آگاهی از ناپدید شدن دختر 44 ساله اش به نام جیران خبر داد.

او در توضیح بیشتر به مأموران گفت: دخترم هنرمند و نقاش است و تاکنون چندین نمایشگاه نقاشی هم برگزار کرده است.

او صبح دیروز برای تهیه لوازم مربوط به کارش از خانه بیرون رفت و قرار بود تا ظهر برگردد اما دیگر خبری از او نشد و تلفن همراهش هم خاموش است.

با این شکایت مأموران تحقیقات خود را برای پیدا کردن ردی از دختر ناپدید شده آغاز کردند و در حالی که 24 ساعت نگذشته بود خودرو او را در حالی در اطراف شهر تهران پیدا کردند که روی صندلی عقب خودرو لکه های خون به وضوح دیده می شد.

پس از آن مأموران به بررسی دوربین های مداربسته پرداختند و دریافتند که دو مرد میانسال خودرو شاسی بلند جیران را در آن محل رها کرده اند.

با به دست آوردن اثر انگشت یکی از متهمان که روی فرمان خودرو پیدا شد و تطبیق آن با بانک اطلاعاتی مجرمان، هویت متهم شناسایی و مشخص شد به تازگی از زندان آزاد شده است.

با دستگیری متهم 36 ساله وی به ناچار لب به اعتراف گشود و راز جنایت را برملا کرد و گفت: دوستم نظافتچی خانه جیران بود و می دانست ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان قتل خانم نقاش محاکمه شدند

عاملان قتل خانم نقاش محاکمه شدند