مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-12سياسي

خدمات هلال احمر در ایام کرونا و اربعین برای همیشه ماندگار است


امداد رسانی خالصانه ی داوطلبان هلال احمر در ایام «کرونا» و «اربعین» برای همیشه ماندگار شد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: امداد رسانی خالصانه ی داوطلبان هلال احمر در ایام کرونا و اربعین برای همیشه ماندگار شد.

حسن بهرام نیا امروز سه شنبه، 21 مهر، در آیین روز جهانی داوطلبان جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: امداد رسانی خالصانه ی داوطلبان هلال احمر در ایام کرونا و اربعین برای همیشه ماندگار شد و برگ زرینی از خدمات این نهاد به مردم از زمان تاسیس تاکنون است .

وی گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر در همه ی حوادث در صف اول خدمت رسانی به مردم هستند و از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم دریغ نمی کنند.

نماینده ی عالی دولت در استان ایلام با قدردانی از بانیان برگزاری این برنامه، خاطرنشان کرد: این برنامه به مناسبت روز جهانی داوطلبان، اهدا کمک جهیزیه به نوعروسان داوطلبان هلال احمر و تجلیل از خیرین داوطلب بوده که بسیار باشکوه در حال برگزاری است.

بهرام نیا ادامه داد: جمعیت هلال احمر یک جمعیت دل داده و عاشق خدمت به هم نوع است و این برنامه که با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ،داوطلبان و نوعروسان داوطلب هلال احمر برگزار می شود موجب شده است این فضا و برنامه سرشار از معنویت و اخلاص و مهرورزی نسبت به مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات هلال احمر در ایام کرونا و اربعین برای همیشه ماندگار است

خدمات هلال احمر در ایام کرونا و اربعین برای همیشه ماندگار است