مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 19:102023-12-14اقتصادي

دستورالعمل های بازرسی و تعمیر پل های جاده ای تصویب شد


معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از تصویب دستورالعمل های بازرسی، نگهداری و تعمیر پل های جاده ای در نشست 147 شورایعالی فنی امور زیربنایی حمل و نقل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی شهریار افندی ضمن تشریح نتایج نشست 147 شورایعالی فنی امور زیربنایی حمل و نقل گفت: در راستای اولویت های دور جدید فعالیت شورایعالی فنی امور زیربنایی حمل و نقل در خصوص بازنگری و به روزرسانی و تدوین دستورالعمل ها و آیین نامه ها به تناسب رویکردها و شیوه های نوین و فناوری های روز از جمله فناوری های هوشمند، دستورالعمل های بازرسی، نگهداری و تعمیر پل ها در نشست 147 این شورا تصویب و مقرر شد پس از اجرای آزمایشی تا ابتدای خرداد1403، لازم الاجرا شود.

  وی افزود: با توجه به تأکید وزیر راه و شهرسازی درخصوص استفاده حداکثری از ظرفیت شوراها، کمیسیون ها و کارگروه های تخصصی با مسئولیت این وزارتخانه در راستای بهبود و توسعه حکمرانی حمل ونقل کشور، برگزاری منظم نشست های اصلی و جلسات کارشناسی و مشورتی این با دستورکارهای مشخص در اولویت قرار دارد.

دبیر شورای عالی فنی امور زیربنایی حمل و نقل ادامه داد: بازنگری و به روز رسانی آیین نامه ها و دستورالعمل های امور زیربنایی حمل ونقل و تدوین شیوه نامه های جدید با توجه به رویکردها و شیوه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل های بازرسی و تعمیر پل های جاده ای تصویب شد

دستورالعمل های بازرسی و تعمیر پل های جاده ای تصویب شد