مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-17پزشكي

خوشمزه شدن آبگوشت با این نکات طلایی


آبگوشت، شوربا یا دیزی سنگی یکی از غذاهای پر طرفدار ایرانی می باشد، این غذا از پختن گوشت و دنبه گوسفند، پیاز، سیب زمینی و حبوبات در ظروف سنگی و یا سفالی تهیه ودرکنار نان تازه، - آبگوشت یکی از غذاهای سنتی و محبوب ایرانی است، اگر دوست دارید به سبک قهوه خانه ها و رستوران ها یک آبگوشت خوشمزه و جا افتاده تهیه کنید رعایت برخی نکات ضروری است.

آبگوشت، شوربا یا دیزی سنگی یکی از غذاهای پر طرفدار ایرانی می باشد، این غذا از پختن گوشت و دنبه گوسفند، پیاز، سیب زمینی و حبوبات در ظروف سنگی و یا سفالی تهیه ودرکنار نان تازه، انواع ترشی، سبزی خوردن و.

سرو می شود.

همراه ما شوید تا با راز تهیه آبگوشت بزباش، راز خوشمزه شدن آبگوشت، راز خوشمزگی آبگوشت مجلسی، ادویه برای خوشمزه شدن آبگوشت، طرز تهیه آبگوشت لعاب دار، طرز تهیه آبگوشت ساده خانگی، ادویه آبگوشت امام حسینی آشنا شوید، شما می توانید با رعایت برخی نکات طلایی این غذا را به سبک دیزی سراها تهیه کنید و از طعم دلپذیر آن لذت ببرید.

ادویه آبگوشت ادویه مناسب برای آبگوشت همان زرد چوبه است ولی میتوان به آن کمی زعفران و زیره هم اضافه کرد تا طعم بهتری پیدا کند.

برای بهتر شدن طعم آبگوشت، می توانید زردچوبه و فلفل سیاه و ادویه های دیگر را با رب یا همراه با پیاز تفت دهید تا طعم خامی آن کاهش یابد، سپس، به آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشمزه شدن آبگوشت با این نکات طلایی

خوشمزه شدن آبگوشت با این نکات طلایی