مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 20:302023-12-05سياسي

رویکرد تعزیرات حکومتی مبارزه با دانه درشت ها است


قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی گفت: رویکرد ما مبارزه با قاچاق واقعی و مبارزه با دانه درشت ها است که مستحق مجازات هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، عباس ذاقلی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات گلستان، اظهارکرد: سازمان تعزیرات حکومتی، یک سازمان کاملاً قضایی است و در رسیدگی به پرونده های قاچاق، همان اقدامات قوه قضاییه اجرا می کند.

قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی، نقش تعزیرات حکومتی در کاهش تورم و مبارزه با قاچاق در کشور را مهم عنوان کرد و افزود: مردم در بازار نوک پیکان را متوجه تعزیرات می دانند اما بر اساس وظایف ذاتی، تعزیرات حکومتی یک سازمان رسیدگی کننده و در اصل حلقه آخر است.

ذاقلی بیان کرد: وضعیت تعزیرات حکومتی استان گلستان از لحاظ عملکرد، مطلوب و جز استان های خوب است.

وی به مدیرکل جدید گلستان توصیه کرد که در مدیریت خود عدالت در رفتار، تکریم ارباب رجوع، برنامه محوری و امانت داری را مدنظر قرار دهد.

قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی تأکید کرد: رویکرد ما مبارزه با قاچاق واقعی و مبارزه با دانه درشت ها است که مستحق مجازات هستند.

گفتنی است در این مراسم از زحمات تقی حسام قدردانی و حکم انتصاب رضا قشلاقی به عنوان سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی گلستان به وی ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد تعزیرات حکومتی مبارزه با دانه درشت ها است

رویکرد تعزیرات حکومتی مبارزه با دانه درشت ها است