مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 18:102023-12-15اجتماعي

دمای هوای قم در هفته پیش رو پایدار خواهد ماند


کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم با اشاره به روند پایدار دمای هوا و تغییرات جوی در هفته پیش رو گفت: روند دمای هوای استان طی روزهای آینده، تغییرات محدود در قیاس روزانه خواهد داشت.

- سعید اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم به پیش بینی وضعیت هوای استان قم در روزهای آینده پرداخت و گفت: بر اساس تحلیل نقشه های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی روز شنبه 25 آذرماه، آسمان صاف و در برخی ساعات، وزش باد ملایم خواهیم داشت.

وی آسمان قم را در روز یکشنبه صاف تا کمی ابری، در برخی ساعات همراه با وزش باد ملایم و غبار صبحگاهی توصیف کرد و در خصوص وضعیت جوّی در روز دوشنبه گفت: در این روز، آسمان صاف در برخی ساعات وزش باد، از بعدازظهر قسمتی تا نیمه ابری پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان آسمان شهر قم را در روز سه شنبه، صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد پیش بینی کرد و افزود: روز چهارشنبه، آسمان قسمتی ابری، به تدریج صاف پیش بینی می شود.

اسماعیلی روزهای پایانیِ هفته ی آتی را نیز بدون باران پیش بینی کرد و گفت: پنج شنبه، آسمان صاف و غبار صبحگاهی، گاهی همراه با وزش باد و روز جمعه هم آسمان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد انتظار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای قم در هفته پیش رو پایدار خواهد ماند

دمای هوای قم در هفته پیش رو پایدار خواهد ماند