مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 12:012023-12-14سياسي

سردار سلیمانی: فعالیت 60 هزار پایگاه مقاومت بسیج مسجدمحور آغاز شده است


رییس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به هشتمین همایش هم اندیشی راهبردی اعتکاف سراسر کشور، از فعالیت 60 هزار پایگاه مقاومت بسیج مسجدمحور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور به هشتمین همایش هم اندیشی راهبردی اعتکاف سراسر کشور که به مدت سه روز در مشهد مقدس در حال برگزاری است، پیامی ارسال کرد.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم و رحمه الله و برکاته امروزه که استکبار جهانی در همه جبهه های مواجه با حق، شکست خورده و به جنگ شناختی و نرم روی آورده تا معنویت را در جامعه کمرنگ نماید، می طلبد همه ارکان و متولیان امر فرهنگ و معنویت با تشکیل جبهه ای متحد و هم افزا در عمق بخشی داخلی و استحکام درونی جامعه همت گمارند.

از اینکه به فضل الهی در ایام فاطمیه سالروز شهادت حبیبه الهی حضرت زهرا (س)، هشتمین همایش هم اندیشی برای مناسک عظیم اعتکاف را در جوار بارگاه ملکوتی امام رئوف حضرت رضا علیه السلام تحقق بخشیدید، به نوبه خود قدردانی می نمایم.

بی شک انتخاب این زمان و مکان شریف برکات و خیرات کثیری را مشمول احوال احیاگران شعائر الله و ایام الله و نیز هرچه باشکوه تر برگزار شدن مناسک اعتکاف پیش رو خواهد نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی: فعالیت 60 هزار پایگاه مقاومت بسیج مسجدمحور آغاز شده است

سردار سلیمانی: فعالیت 60 هزار پایگاه مقاومت بسیج مسجدمحور آغاز شده است