مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 23:002023-11-23سياسي

بسیج نیروی کارآمد انقلاب اسلامی در تمام عرصه هاست


جانشین فرمانده سپاه فجر فارس، بسیج را نیروی کارآمد انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها توصیف کرد و گفت: در تفکر بسیجی «ما نمی توانیم و نمی شود» جایی ندارد.

- ایسنا/فارس جانشین فرمانده سپاه فجر فارس، بسیج را نیروی کارآمد انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها توصیف کرد و گفت: در تفکر بسیجی ما نمی توانیم و نمی شود جایی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با هفته بسیج مراسم یادبود 95 شهید والامقام بخش بانش و شهید مدافع امنیت حجت الاسلام شیخ محمد مویدی با حضور سرهنگ پاسدار هاشم جمالی برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در این مراسم با بیان اینکه کار بزرگ امام (ره) تاسیس نهاد بسیج با استفاده از ظرفیت مردم بود، گفت: تفکر بسیج تفکرِ مقاومت و زیر بار زور ظالمان نرفتن و مبارزه با استکبار است.

وی بیان کرد: طنین انداز شدن تفکر بسیجی در کشور، چشم طمع دشمنان انقلاب اسلامی را کور کرده است.

جمالی با تصریح اینکه بسیج نیروی کارآمد انقلاب اسلامی در تمام عرصه هاست، گفت: در تفکر بسیجی، نمی شود و نمی توانیم جایی ندارد و اگر تفکر بسیجی بر مدیریت کشور حاکم شود در تمام کارها به موفقیت دست پیدا می کنیم.

وی با بیان اینکه افتخار بسیج انجام کارهای بزرگ و عام المنفعه در کوتاه ترین زمان است، گفت: قدرت نامتناهی تفکر بسیجی و کار جهادی که برگرفته از ظرفیت مردمی است را در پیشرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج نیروی کارآمد انقلاب اسلامی در تمام عرصه هاست

بسیج نیروی کارآمد انقلاب اسلامی در تمام عرصه هاست