مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-02سياسي

8هزار مرکز نیکوکاری در کشور در حال فعالیت هستند


قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تاکنون برای 10 هزار و 500 مرکز نیکوکاری در نقاط مختلف کشور مجوز صادر شده است که از این تعداد 8 هزار مرکز فعال هستند.

- ایسنا/اردبیل قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تاکنون برای 10 هزار و 500 مرکز نیکوکاری در نقاط مختلف کشور مجوز صادر شده است که از این تعداد 8 هزار مرکز فعال هستند.

جعفر صباغیان، 11 آذر در آیین نکوداشت و تکریم از خیریه های استان اردبیل اظهار کرد: یکی از وظیفه های اساسی حاکمیت و دولت تامین نیازهای اساسی آحاد مردم است و حاکمیت بر اساس قانون اساسی تکلیف دارد که برای تامین تحصیل، اشتغال، مسکن و ازدواج مردم کوشا باشد و اقدام های اساسی انجام دهد.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز برای رسیدگی به امور محرومین تلاش می کند اما در این میان خیران بخشی از وظیفه های حاکمیت و کمیته امداد را به دوش می کشند و واسطه ای بین افراد برخوردار و نیازمندان جامعه می شوند.

صباغیان بیان کرد: خیران با شناخت خوبی که از منطقه و محله خود دارند، نسبت به شناسایی افراد نیازمند از یک سو و جمع آوری کمک از سایر افراد نیکوکار از سوی دیگر اقدام می کنند و کمک ها را با حفظ حرمت و کرامت افراد به دست آنها می رسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8هزار مرکز نیکوکاری در کشور در حال فعالیت هستند

8هزار مرکز نیکوکاری در کشور در حال فعالیت هستند