مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 18:352023-12-04پزشكي

بیش از 90 درصد تخت های بیمارستانی دزفول پر هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به کمبود جدی پرستار در این منطقه گفت: در دزفول در هر بخش یک پرستار از 9 بیمار مراقبت می کند که این دیگر مراقبت نیست و تنها تزریق داروها انجام می شود.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به کمبود جدی پرستار در این منطقه گفت: در دزفول در هر بخش یک پرستار از 9 بیمار مراقبت می کند که این دیگر مراقبت نیست و تنها تزریق داروها انجام می شود.

دکتر علیرضا خسروپناه در نشست رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی خوزستان که امروز (13 آذرماه) در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، با بیان اینکه در 40 سال اخیر بیمارستانی برای دزفول ساخته نشده است، اظهار کرد: زمانی که بیمارستان ساخته نمی شود، سهمیه خوزستان نیز در مجوز استخدام کمتر است، بنابراین خوزستان با ایجاد نشدن تخت های بیمارستانی و پایگاه و تخصیص نیافتن نیرو، گرفتار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دزفول با 500 هزار نفر جمعیت دومین شهر بزرگ استان خوزستان است اما به بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر خدمات درمانی ارائه می دهد.

هم اکنون تفاهم نامه ای با دهلران و شهرهای دیگری از ایلام داریم تا درمان بیماران این شهرها را بر عهده بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 90 درصد تخت های بیمارستانی دزفول پر هستند

بیش از 90 درصد تخت های بیمارستانی دزفول پر هستند