مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-06سياسي

از اختلاف بین شیعیان عراق هراسناکیم!


​همه ی جریانهای عراق از حزب الدعوه الاسلامیه تا جریان صدر و خاندان حکیم همگی درباره آزاد شدن عراق از شر ستمکاران و ظالمان از صدام گرفته تا آمریکا و داعش، - پایگاه خبری جماران؛ در پی تحریم انتخابات عراق از سوی جریان صدر و اختلافات پیش آمده بین شیعیان عراق، مرتضی نجفی قدسی یادداشتی را به این شرح تنظیم کرده است: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنْیَانٌ مَّرْصُوصٌ (سوره صف، آیه ی 4) قطعاً خدای متعال کسانی را که همگی در یک صف در راه او جهاد و پیکار می کنند و محکم و استوار هستند را دوست دارد.

یکی از نکات مهمی که از این آیه ی شریفه مستفاد می شود این است که مجاهدان باید از پراکندگی بپرهیزند و در مقابله ی با دشمنان اسلام در یک صف واحد قرار گیرند و قطعاً یکی از رموز پیروزی آنان همین حفظ وحدت و یکپارچگی است.

*** 27 آذر ماه قرار است در کشور عراق انتخابات شوراهای اسلامی استانها برگزار شود و با نزدیک شدن زمان انتخابات و شروع تبلیغات انتخاباتی متأسفانه فضای متشنج و اختلاف برانگیزی مخصوصاً در بین شیعیان این کشور پدید آمده است.

جناح صدری ها به رهبری جناب سید مقتدی صدر این انتخابات را تحریم کرده است و دولت هم قصد برگزاری انتخابات در موعد مقرر دارد و هجمه ی گروههای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اختلاف بین شیعیان عراق هراسناکیم!

از اختلاف بین شیعیان عراق هراسناکیم!