مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-04سياسي

چگونه فاتحه جنبش دانشجویی خوانده شد؟


درست از همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، عده ای نفهم یا مغرض معتقد بودند که حالا دیگر فقط روحانیان باید در سیاست ورود کنند و دانشجویان باید از دخالت در سیاست بپرهیزند.

- درست از همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، عده ای نفهم یا مغرض معتقد بودند که حالا دیگر فقط روحانیان باید در سیاست ورود کنند و دانشجویان باید از دخالت در سیاست بپرهیزند.

آنان این نگاه غلط خود را در اینجا و آنجا مطرح هم می کردند و در تنور آن می دمیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تقی دژاکام در یادداشتی نوشت: خبر که به امام خمینی رسید، ایشان با چنان قوت و قدرتی در مقابل این نظر موضع گرفتند که تا سال ها چنین صدایی از آنان برنخاست.

ایشان فرمودند: این یک توطئه ای است که می خواهند همان طوری که در صدها سال توطئه شان این بود که باید روحانیون و مذهب از سیاست جدا باشد و استفاده های زیاد کردند و ما ضررهای زیاد از این بردیم و الآن هم گرفتار ضررهای او هستیم.

حالا دیدند آن شکست خورد، یک نقشه دیگر کشیدند، و آن این است که انتخابات حق مجتهدین است، انتخابات یا دخالت در سیاست حق مجتهدین است! دانشگاهی ها بدانند این را که همان طوری که یک مجتهد در سرنوشت خودش باید دخالت کند، یک دانشجوی جوان هم باید در سرنوشت خودش دخالت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه فاتحه جنبش دانشجویی خوانده شد؟

چگونه فاتحه جنبش دانشجویی خوانده شد؟