مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 17:102023-12-21اقتصادي

سمنان استانی با یک درصد جمعیت ایران و دو درصد تولید ایران


رییس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان از سهم دو درصدی استان سمنان در تولید محصولات کشاورزی و دامی خبر داد و گفت: این در حالیست که جمعیت استان سمنان کمتر از یک درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهد.

- ایسنا/سمنان رییس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان از سهم دو درصدی استان سمنان در تولید محصولات کشاورزی و دامی خبر داد و گفت: این در حالیست که جمعیت استان سمنان کمتر از یک درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهد.

محمدرضا قاسمی 30آذر در نشست خبری با اصحاب رسانه که به بهانه برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات، نهاده ها، تجهیزات آبیاری و آبرسانی، تجهیزات گلخانه ای، دام طیور، آبزیان و محصولات دامپزشکی و کشاورزی دانش بنیان و نوآور و ابزار ملی برای حفظ آب و خاک و محیط زیست در سمنان برگزار شد، اظهار کرد: 1.

7 میلیون تن از تولیدات کشاورزی و دامی کشور در استان سمنان تولید می شود.

وی با بیان اینکه استان سمنان سهم بالایی در تولید مواد پروتیینی دارد ادامه داد: بیش از 70 درصد مرغ تولیدی در استان مازاد مصرف استان است و به دیگر استان ها صادر می شود و در گوشت قرمز و دیگر تولیدات پروتیینی نیز تولیدات استان بیش از نیاز استان است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان با بیان اینکه سمنان استان معین پایتخت است، تصریح کرد: بخش مهمی از نیازهای بازار این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان استانی با یک درصد جمعیت ایران و دو درصد تولید ایران

سمنان استانی با یک درصد جمعیت ایران و دو درصد تولید ایران