مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 20:002023-12-06سياسي

تقدیر دانشگاه تربیت مدرس از عضو هیات مدیره گروه صنعتی_پژوهشی زر


هم زمان با هفته پژوهش طی مراسمی در دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس از دکتر مهدی امینی کارافرین، استاد دانشگاه وعضو هیات مدیره گروه صنعتی پژوهشی زر به عنوان پژوهشگر برگزیده در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی تقدیر شد.

- هم زمان با هفته پژوهش طی مراسمی در دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس از دکتر مهدی امینی کارافرین، استاد دانشگاه وعضو هیات مدیره گروه صنعتی پژوهشی زر به عنوان پژوهشگر برگزیده در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی و پژوهشی زر، در این مراسم که با حضور جمعی از پژوهشگران برجسته کشور، اساتید و دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس برگزارشد، دکتر مهدی امینی با اشاره به ضرورت تغییر ریل توسعه صنعتی و کشاورزی کشور به سمت توسعه پژوهش محورگفت: تجاری سازی کم هزینه و موثر دانش، بدون بهره گیری برنامه ریزی شده و ساخت یافته ازعنصر پژوهش صرفا یک شعار است.

وی با تبیین برخی تجربیات گروه صنعتی و پژوهشی زر در طراحی و اجرای مگا پروژه های دانش بنیان، اظهار داشت: کاهش زمان اجرا، ریسک، هزینه ها و دستیابی به حداکثر بهره وری، دستاوردهای کاملا ملموس اجرای راهبرد توسعه پژوهش محور در گروه زر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر دانشگاه تربیت مدرس از عضو هیات مدیره گروه صنعتی_پژوهشی زر

تقدیر دانشگاه تربیت مدرس از عضو هیات مدیره گروه صنعتی_پژوهشی زر