مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-21حوادث

امدادرسانی جوانان هلال احمر به دو حادثه رانندگی در قم+ عکس


جوانان جمعیت هلال احمر استان قم امروز در حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با خودروی دنا پلاس و برخورد خودروی ساینا با گاردریل به امدادرسانی پرداختند که خوشبختانه هیچکدام از این دو حادثه فوتی نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمد رضا بهرامی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران ابراز کرد: حوالی ساعت 7:14 صبح امروز با اطلاع عوامل اورژانس، حادثه برخورد خودروی ساینا با گاردریل در کیلومتر 32 اتوبان قم-کاشان به مرکز فرماندهی عملیات جمعیت هلال احمر استان قم اعلام شد.

    وی عنوان کرد: بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات معصومیه به محل حادثه اعزام و اقدام به تثبیت صحنه و رهاسازی 4 نفر مصدوم این حادثه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: همچنین حوالی ساعت 11:11 دقیقه از طریق تماس مردمی حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با خودروی دنا پلاس در اتوبان قم-تهران به مرکز فرماندهی جمعیت هلال احمر استان اعلام شد که بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده ای ایرانی به محل حادثه اعزام شدند.

    بهرامی اضافه کرد: تیم عملیاتی امداد و نجات هلال احمر قم بلافاصله پس از رسیدن به محل این حادثه، صحنه را تثبیت کرده و 3 نفر مصدوم را رهاسازی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی جوانان هلال احمر به دو حادثه رانندگی در قم+ عکس

امدادرسانی جوانان هلال احمر به دو حادثه رانندگی در قم+ عکس