مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-10پزشكي

کمک 10 میلیاردی خیران گلستانی در ساخت مراکز درمانی هلال احمر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: با کمک 10 میلیاردی خیران، مسیر ساخت مرکز توانبخشی گنبدکاووس و فیزیوتراپی کلاله شتاب چشمگیری گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، قاسم غریب آبادی بعد از ظهر امروز در آیین نکوداشت خدمات خیرین و داوطلبان برتر جمعیت هلال احمر گلستان بمناسبت روز جهانی داوطلب اظهار کرد: جمعیت هلال احمر جمعیت مردمی است و قالب کارها توسط داوطلبان عضو هلال احمر انجام می شود.

وی تعداد داوطلبین هلال احمر استان را 28 هزار نفر دانست و بیان کرد: پزشکان و پرستاران داوطلب با حضور در کاروان های سلامت در روستاها و استان های محروم خدمات رایگان به مردم ارائه می دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد:  با اهدا بیش از 8 میلیارد تومان توسط یکی از خیران و افزون بر 7 میلیارد تومان اعتبار توسط جمعیت هلال احمر پروژه مجتمع توانبخشی در شهرستان گنبدکاووس تجهیز و احداث شده است.

غریب آبادی به مساعدت یکی دیگر از خبران در شهرستان کلاله اشاره کرد و گفت: در جهت احداث و تجهیز مرکز فیزیوتراپی خیر کلاله ای افزون بر 2 میلیارد تومان در ساخت آن مساعدت داشته است.

وی به کارهای صورت گرفته در هلال احمر استان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته افزون بر 8 میلیارد تومان کمک حمایتی در حوزه دارو و درمان بصورت بلاعوض برای مردم استان انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 10 میلیاردی خیران گلستانی در ساخت مراکز درمانی هلال احمر

کمک 10 میلیاردی خیران گلستانی در ساخت مراکز درمانی هلال احمر