مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 09:452023-11-26سياسي

دستمزد این جوانان «لبخند» است


پس از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر آتش به اختیار بودن، جرقه اصلی زده و «سلمان» متولد شد؛ گروهی که با تمام قدرت به دل محرومیت ها می روند و دستمزدشان هم لبخند است و حالا برکت خدمت بر تعداد جوانان جهادگر و مشتاق سلمان اضافه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، همان روز که فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر آتش به اختیاری داده شد، جرقه اصلی زده و سلمان متولد شد؛ گروهی که با تمام قدرت به دل محرومیت ها می روند و دستمزدشان هم لبخند است.

شوخی نیست برعکس خیلی جدی است، جهادگرانی که هر آنچه دارند در طبق اخلاص می گذارند تا دیگر خبری از محرومیت ها نباشد.

*جهاد با چاشنی درمان تمام انرژی شان را می گذارند که بتوانند اردو برگزار کنند، از همان اردوهای جهادی البته با چاشنی درمانی و بهداشتی که با شناسایی درست به دل محروم ترین مناطق می روند.

اعتقاد دارند از خودشان مایه گذاشتند اما خداوند عنایت کرده که در این نقطه هستند و اکنون این گروه همه دنیایشان شده، دنیایی که برای حضور در اردوها لحظه شماری می کنند.

سیدرضا سلیم بهرامی مسؤول گروه جهادی، عمرانی، فرهنگی و محرومیت زدایی است که طی 20 مرحله خدمات بهداشتی درمانی شامل پزشکی، دندان پزشکی، روان پزشکی و داروسازی برای بیش از 200 نفر در روستاهای محروم استان ارائه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمزد این جوانان «لبخند» است

دستمزد این جوانان «لبخند» است