مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 12:302023-11-23اجتماعي

جنگل زدایی باعث تشدید ریزگردها خواهد شد


رییس انجمن علمی جنگل بانی ایران گفت: حوزه حفاظت از منابع طبیعی، جنگل ها در اولویت هستند و اگر جنگل ها از بین رود زمین آن به مرتع و سپس به بیابان تبدیل می شود و حاصل این بیابان ها ریزگردهایی است که به چشم مردم می رود.

- عطاالله حسینی، رییس انجمن جنگل ایران ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در حوزه حفاظت از منابع طبیعی، جنگل ها در اولویت هستند زیرا اگر جنگل ها از بین رود زمین آن به مرتع و سپس به بیابان تبدیل می شود و حاصل این بیابان ها ریزگردهایی است که به چشم مردم می رود و مشکلات بیابان زایی ایجاد می شود.

وی افزود: در همایش صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی که در اردبیل برگزار شد، مشکلات و راه حل هایی که ارائه شده را جمع بندی کردیم تا در ادامه از این اطلاعات جهت حفظ و صیانت از منابع طبیعی به خصوص عرصه های جنگلی استفاده شود.

رییس انجمن علمی جنگل بانی ایران تصریح کرد: امیدوارم برنامه هایی را انجام دهیم که هم افزایی بین سازمان، انجمن علمی جنگل بانی و دانشگاه ها بیشتر اتفاق بیافتد.

وی با بیان اینکه این انجمن تحت حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، افزود: بر اساس اساسنامه، این انجمن یک سازمان مردم نهاد است و وظیفه خود می دانیم که بتوانیم مشکلات مردم را شناسایی و با آگاهی دقیق از آن ها، این مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگل زدایی باعث تشدید ریزگردها خواهد شد

جنگل زدایی باعث تشدید ریزگردها خواهد شد