مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-20سياسي

هشدار فرماندار باشت نسبت به هرگونه کار غیر قانونی توسط دهیاران


فرماندار شهرستان باشت نسبت به هرگونه کار غیر قانونی توسط دهیاران هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت، نادر گرامی صبح امروز در نشست دهیاران  اظهار کرد: انتخابات، به عنوان مهمترین رویداد کشور در سال جاری  پشتوانه اقتدار کشور است و باید زمینه حضور پرشور مردم در این رویداد مهیا شود تا مجلسی قوی با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح شکل گیرد.

وی شرکت در انتخابات را علاوه بر حق یک تکلیف دینی و سیاسی عنوان کرد و ادامه داد: مردم باید نسبت به اهمیت انتخابات آگاه باشند.

فرماندار شهرستان باشت در ادامه خاطرنشان کرد: دولت و شبکه مدیریتی استان شبانه روز در حال پیگیری امور مردم هستند و پروژه هایی که برخی از آنها بیش از یک دهه مغفول مانده بودند در حال پیگیری و اجرا قرار دارند.

وی با بیان اینکه مردم در انتظار شنیدن گزارش عملکرد هستند و باید در این زمینه مستندات نیز ارائه شود بیان کرد: مسئولیت یعنی پاسخگو بودن، بنابراین باید عنوان کنیم در دوران مسئولیت خود چه اقداماتی انجام داده ایم و کدام گره ها را باز کرده ایم.

گرامی در ادامه با بیان اینکه دهیاران باید در مسیر رفع مشکلات مردم حرکت کرده و گره از کار مردم باز کنند افزود: نباید به خاطر حفظ میز و پست کار کرد بلکه باید رضای خدا و مردم ملاک باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فرماندار باشت نسبت به هرگونه کار غیر قانونی توسط دهیاران

هشدار فرماندار باشت نسبت به هرگونه کار غیر قانونی توسط دهیاران