مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:002023-11-29سياسي

برگزاری 5 همایش ملی علمی ـ آموزشی در شیراز


رییس دانشگاه پیام نور استان فارس از برگزاری 5 همایش ملی به میزبانی این دانشگاه در پاییز و زمستان امسال خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه پیام نور استان فارس از برگزاری 5 همایش ملی به میزبانی این دانشگاه در پاییز و زمستان امسال خبر داد.

محسن جاجرمی زاده امروز 8 آذرماه با اشاره به اینکه همایش های علمی دانشگاه پیام نور با هماهنگی معاونت پژوهش و فناوری سازمان مرکزی دانشگاه و همکاری مرکز استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام برگزار می شود، افزود: این همایش ها که فرصتی برای ارائه آخرین دستاوردهای علمی در موضوعات مصوب است به صورت کاملاً مجازی بوده و پذیرای مقالات و مطالعات اساتید و پژوهشگران دانشگاه های سراسر کشور خواهد بود و برگزاری همایش ها نیز با هدف استفاده از فناوری های نوین آموزشی، صرفه جویی در هزینه ها و دسترسی آسان به صورت برخط برگزار خواهد شد.

وی پنجمین همایش ملی زیست شناسی را یکی از رویدادهای علمی این دانشگاه در سال جاری بیان کرد و گفت: آخرین مهلت ثبت نام در این همایش 25 دی ماه و تاریخ برگزاری همایش نیز 18 بهمن ماه خواهد بود.

جاجرمی زاده، زیست شناسی گیاهی، زیست شناسی سلولی و ملکولی، زیست شناسی جانوری، زیست شناسی دریا، زیست شناسی تکوینی، بیوانفورماتیک، بافت شناسی، زیست فناوری، ژنتیک، طب سنتی و بیوسیستماتیک را از مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 5 همایش ملی علمی ـ آموزشی در شیراز

برگزاری 5 همایش ملی علمی ـ آموزشی در شیراز