مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 22:052023-11-28سياسي

آیت الله کعبی: شکست رژیم صهیونیستی در غزه قابل ترمیم نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر امام خمینی(ره) ، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار با نخبگان و روحانیون بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: به اطلاع رییس جمهور رساندم که مشکل آب گرفتگی بندر امام (ره) مردم را به ستوه آورده و مردم گلایه مند هستند.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از جلوه های جهاد فاطمی حضور در میدان ایمان، هدایت، فداکاری و دفاع از ولایت به شکل خستگی ناپذیر است.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: روحانیت به عنوان سرباز حضرت بقیه الله(عج) باید خود را وقف هدایت، عزت، پیشرفت، رشد و تعالی مادی و معنوی جامعه قرار دهد.

وی با تاکید بر این نکته که انقلاب اسلامی بستر ساز ظهور و تمدن سازی است، تصریح کرد: امروز قدرت ایران و جبهه مقاومت اسلامی نسبت به آغاز انقلاب بسیار بالاتر است و دشمنان اسلام نسبت به آغاز انقلاب ضعیف تر شدند.

آیت الله کعبی با اشاره به تحولات منطقه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی دچار تحقیر تاریخی شده و جنایت و قتل عام مردم فلسطین یک هولوکاست واقعی است که برای او پیروزی به ارمغان نمی آورد و شکست او قابل ترمیم نیست.

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری به برخی از مشکلات بندر امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: باید از امکانات و ظرفیت های موجود برای حل مشکل بیکاری و پیشرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله کعبی: شکست رژیم صهیونیستی در غزه قابل ترمیم نیست

آیت الله کعبی: شکست رژیم صهیونیستی در غزه قابل ترمیم نیست