مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-18سياسي

روزنامه شرق درباره خبر مربوط به حجاب مجرم شناخته شد


سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت که این هیات روزنامه شرق را در رابطه با تیتر مخالفت 84 درصدی با الزام زنان به رعایت حجاب مجرم شناخته است.

- سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت که این هیات روزنامه شرق را در رابطه با تیتر "مخالفت 84 درصدی با الزام زنان به رعایت حجاب" مجرم شناخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر نصراللهی درباره دادگاه مطبوعات امروز گفت: اتهام های آقای مهدی ابراهیمی تازه محله، انتشار مطالب خلاف واقع در تاریخ 28 مهر 1402 با تیتر قیمت داروهای سرطان در 20 روز 4 برابر شد / داروی 850 تومانی 3 میلیون شد! است.

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات افزود: مدیر مسئول پایگاه خبری رکنا در دفاعیات خود گفته که انتشار این خبر سهوا منتشر شد و بعد از اینکه فهمیدیم داروی مذکور نه تنها از 850 هزار تومان به 3 میلیون افزایش نیافت بلکه با توجه به اینکه مشمول داروهای خاص است از 850 هزار تومان به 288 هزار تومان کاهش هم یافت، خبر اشتباه تصحیح و عذرخواهی و از این اقدام مسئولان وزارت بهداشت و هلال احمر تشکر شد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در مورد متهم اعلام جرم کرد و هیات منصفه پس از شنیدن دفاعیات متهم با اکثریت آراء در موضوع اتهام او را مجرم دانست و با اکثریت آراء مستحق تخفیف ندانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه شرق درباره خبر مربوط به حجاب مجرم شناخته شد

روزنامه شرق درباره خبر مربوط به حجاب مجرم شناخته شد