مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-03اقتصادي

اتمام طرح آبرسانی به روستاهای اردکان تا سه ماه آینده


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با اشاره به اهمیت پیشرفت 87 درصدی طرح آبرسانی به روستاهای تشنه این شهرستان، گفت: طرح آبرسانی به روستاهای اردکان به شرط تأمین اعتبار تا سه ماه آینده به تمام می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، در قالب اجرای گسترده جهاد آبرسانی به تمام روستاهای استان یزد، طرح آبرسانی به 26 روستا با تنش آبی شدید در دستور کار ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان قرار گرفته است و از ابتدای آذر ماه 1401 تاکنون نزدیک به 62 کیلومتر لوله گذاری در این راستا انجام شده است.

سرهنگ امامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان در این باره به خبرنگار فارس اظهار کرد: به منظور تأمین آب مورد نیاز روستاهای دارای تنش آبی در شهرستان اردکان ساخت مخازن در روستاهای مختلف انجام شده و دهمین مخزن این طرح جهادی در روستای فخرآباد جانمایی شده است.

وی شعار امسال بسیج را بسیج امید ملت ایران است عنوان کرد و افزود: جهاد آبرسانی به روستاها از جمله اقدامات شاخص برای افزایش امید بین اقشار مختلف جامعه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان با بیان این که جهادآبرسانی به همت بسیج سازندگی در سطح کشور و با تعامل و همکاری وزارت نیرو در حال انجام است، گفت: بحث کمبود از جمله مهمترین و جدی ترین دغدغه مردم اردکان و روستاهای این شهرستان است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام طرح آبرسانی به روستاهای اردکان تا سه ماه آینده

اتمام طرح آبرسانی به روستاهای اردکان تا سه ماه آینده