مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 00:152023-12-16سياسي

گلعلی بابایی: شوق نوشتن درباره مسجد جوادالائمه(ع) مرا دست به قلم کرد


گلعلی بابایی نویسنده کتاب «به قلم سوگند» گفت: وقتی به من پیشنهاد دادند درباره شهید حبیب غنی پور بنویسم، احساس کردم می توانم تاریخ مسجد جوادالائمه(ع) و خصلت های بزرگان این مسجد را بنویسم و همین دلیلی شد که با اشتیاق دست به قلم شوم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، کتاب به قلم سوگند نوشته گل علی بابایی، سرگذشت نامه و یادداشت های نویسنده بسیجی شهید حبیب غنی پور است.

این کتاب به زودی توسط انتشارات 27 بعثت روانه بازار می شود.

گلعلی بابایی نویسنده کتاب به قلم سوگند درباره این اثر به خبرنگار ما گفت: یکی از آرزوهای من همواره این بود که درباره مسجد جوادالائمه(ع) که خاستگاه اصلی من و خیلی از رفقای شهید و زنده ام بوده و هست، کتابی بنویسم.

در سال 1394 پیشنهادی از طرف بسیج هنرمندان به من شد و از من خواستند کتابی در خصوص زندگی نویسنده بسیجی شهید حبیب غنی پور از فعالان کتابخانه مسجدمان بنویسم.

وی افزود: وقتی با این پیشنهاد مواجه شدم، احساس کردم نوشتن درباره شهید حبیب غنی پور یعنی تاریخ مسجد پربرکت جوادالائمه(ع) را نوشتن و این تنها به مسجد محدود نمی شد، بلکه خصلت های انسانی بزرگان این مسجد مانند حجت الاسلام غلامرضا مطلبی پیشنماز مسجد، شکرالله صابری خادم و پدر شهید، فرج الله سلحشور (فیلمساز)، امیرحسین فردی (نویسنده) و هادی علی اکب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلعلی بابایی: شوق نوشتن درباره مسجد جوادالائمه(ع) مرا دست به قلم کرد

گلعلی بابایی: شوق نوشتن درباره مسجد جوادالائمه(ع) مرا دست به قلم کرد