مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-02سياسي

عمر راه های روستایی کشور بالای 25 سال است


معاون راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور عمر راه های روستایی کشور را بالای 25 سال اعلام کرد و خواستار تخصیص اعتبارات توسط شورای برنامه ریزی استانها برای نگهداری و ایمن سازی آنها شد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور عمر راه های روستایی کشور را بالای 25 سال اعلام کرد و خواستار تخصیص اعتبارات توسط شورای برنامه ریزی استانها برای نگهداری و ایمن سازی آنها شد.

خداداد مقبلی، امروز(یازدهم آذر) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، بااشاره به اهمیت نگهداشت و ارتقاء جاده های اصلی، فرعی و روستایی، اظهارکرد: طی چندسال گذشته که حوزه راه های فرعی و روستایی به این سازمان واگذار شده، تلاش هایی را برای ارتقاء و توسعه این راه ها انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی در بحث نگهداشت راه های فرعی و روستایی با چالش هایی مواجه هستیم، افزود: باتوجه به اینکه شوراهای برنامه ریزی استانها باید برای این موضوع اعتبار قرار دهند و در حال حاضر این اعتبارات داده نمی شود، لذا روز به روز سطح رویه آسفالت جاده های فرعی و روستایی روبه نابودی می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر راه های روستایی کشور بالای 25 سال است

عمر راه های روستایی کشور بالای 25 سال است