مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-04سياسي

اعضای جدید هیات منصفه دادگاه مطبوعات و جرایم سیاسی استان کرمان معرفی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی درجلسه تودیع و معارفه اعضای هیات منصفه دادگاه مطبوعات و جرایم سیاسی استان کرمان گفت: - رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:علی رغم فعالیت زیاد اصحاب رسانه و  تنوع و  تکثر رسانه ها در استان کرمان خوشبختانه در این استان شاهد کمترین جرائم مربوط به مطبوعات بوده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی درجلسه تودیع و معارفه اعضای هیات منصفه دادگاه مطبوعات و جرایم سیاسی استان کرمان گفت: خوشبختانه اصحاب رسانه استان مقید به رعایت حقوق اشخاص هستند و همچنین احزاب و تشکل های سیاسی طبق مقررات عمل می کنند.

رییس شورای قضایی استان تصریح کرد: مطبوعات و رسانه ها در استان کرمان بایستی در زمینه کاهش جرم و کاهش آسیب های اجتمااعی فرهنگسازی کنند.

وی افزود: ایجاد صلح و سازش یک اولویت در دستگاه قضایی می باشد که با افتتاح دفتر هیات صلح در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان شاهد خاتمه دعاوی و ترویج صلح و سازش در اصحاب رسانه باشیم.

او گفت: علی رغم گستردگی و وسعت استان و حوزه های قضایی، فعالیت رسانه ها و احزاب سیاسی، خیلی کم درگیر جرائم مطبوعاتی و سیاسی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای جدید هیات منصفه دادگاه مطبوعات و جرایم سیاسی استان کرمان معرفی شدند

اعضای جدید هیات منصفه دادگاه مطبوعات و جرایم سیاسی استان کرمان معرفی شدند