مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-12دانش

شیوه نامه اجرایی بورس دانش ابلاغ شد


شیوه نامه اجرایی بورس دانش به تصویب شورای مرکزی بورس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسید و برای اجرا به دانشگاه ها ابلاغ شد.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، شیوه نامه اجرایی بورس دانش به تصویب شورای مرکزی بورس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسید و برای اجرا به دانشگاه ها ابلاغ شد.

شیوه نامه اجرایی بورس دانش به منظور تقویت رشته های مورد نیاز کشور و همچنین تشویق استعدادهای برتر نظام آموزشی، به تعدادی از دانش آموختگان مقاطع دبیرستان کارشناسی و کارشناسی ارشد از طریق آزمون طبق این شیوه نامه و مصوبات شورای مرکزی بورس همه ساله بورس دانش اعطا می شود.

این دستورالعمل اجرایی به استناد بند ب و د ماده 1 و بند 2 و 5 بخش ج ماده 2 قانون اهداف وظایف و تشکیلات وزارت علوم تحقیقات و فناوری مورخ یکم شهریور 1383 فصل چهارم نقشه جامع علمی کشور و آیین نامه جامع اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان ایرانی مصوب وزیر علوم تحقیقات و فناوری در تاریخ 19 فروردین 1402 به شرح زیر تدوین شده است.

ماده 1: تعاریف و اختصارات وزارت: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سازمان: سازمان امور دانشجویان شورا: شورای مرکزی بورس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سازمان سنجش: سازمان سنجش آموزش کشور مؤسسه: هر یک از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی پژوهشی دولتی دارای مجوز از مراجع ذی 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه اجرایی بورس دانش ابلاغ شد

شیوه نامه اجرایی بورس دانش ابلاغ شد