مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 23:552023-12-15بين الملل

حمله پهپادی به عین الاسد در حضور فرمانده سنتکام


فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا خبر داد فرمانده آن «این هفته» به بازدید از سربازان آمریکایی در چند پایگاه در عراق و سوریه از جمله پایگاه هایی که از 17 اکتبر تا کنون ده ها بار هدف حملات نیروهای مقاومت قرار گرفتند، - فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا خبر داد فرمانده آن این هفته به بازدید از سربازان آمریکایی در چند پایگاه در عراق و سوریه از جمله پایگاه هایی که از 17 اکتبر تا کنون ده ها بار هدف حملات نیروهای مقاومت قرار گرفتند، رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژنرال اریک کوریلا فرمانده واحد فرماندهی مرکزی در ارتش آمریکا (سازمان تروریستی سنتکام) که سربازان آمریکایی در غرب آسیا در حیطه مسئولیت این فرماندهی هستند، در سفر به شهر بغداد با نخست وزیر این کشور و مقام های ارشد نظامی عراق دیدار و با آن ها بر سر مسائل امنیتی داخلی و منطقه ای فعلی بحث کرده است.

به نوشته پایگاه العربیه ، فرماندهی سنتکام امروز جمعه با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مذاکرات کوریلا تاکیدی ویژه بر حملات علیه نیروهای آمریکایی داشته اند .

او همچنین به بازدید از سربازان آمریکایی در پایگاه هوایی عین الاسد و پایگاه هوایی اربیل رفت و با سران ائتلاف بین المللی و سربازان آمریکایی ملاقات کرده تا گزارش های به روزرسانی عملیاتی و ارزیابی وضعیت امنیتی کنونی را دریافت کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله پهپادی به عین الاسد در حضور فرمانده سنتکام

حمله پهپادی به عین الاسد در حضور فرمانده سنتکام