مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-13اقتصادي

زاکانی: حمل و نقل عمومی تهران متحول می شود


شهردار تهران با بیان اینکه قرارداد خرید 2194 اتوبوس برقی برای رفع مشکلات ترافیکی منعقد شده، گفت: مشکل برق برای شارژ خودروهای برقی نداریم، گفت: -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، علیرضا زاکانی شهردار تهران روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت وزیران، گفت: از سال گذشته تا به امروز هزار و 860 اتوبوس تحویل گرفتیم که کمتر از هزار دستگاه آنها در خط فعال بود و در حال حاضر بیش از 3 هزار اتوبوس داریم که 2050 دستگاه آن در خط فعال است.

وی افزود: حدود 700 اتوبوس نو به خطوط اتوبوسرانی اضافه شد اما این کفایت حمل و نقل عمومی تهران را نمی کند، لذا قرارداد 2194 اتوبوس برقی، ده هزار ون، 25 هزار دستگاه تاکسی و 100 هزار موتور برقی را به صورت گسترده دنبال می کنیم که هم به رفع آلایندگی و هم رفع مشکلات ترافیکی کمک می کند و از همین امسال واردات آنها شروع می شود و نهایتا داخلی سازی می شود.

شهردار تهران با بیان این که مطلوبیت ناوگان خدمات رسانی تهران بالا می رود گفت: از امسال واردات شروع می شود و تا سال دیگر تمام می شود یعنی از بهمن ما امسال آغاز و تا سال دیگر تمام می شود لذا میزان اتوبوس های ما به بیش از آنچه که در گذشته در بالاترین سطح بوده می رسد.

زاکانی گفت: با تصحیح خطوط و ایجاد ظرفیت های جدید ناوگانی به ویژه در مترو 791 دستگاه واگن قرار بسته شد و از سال بعد وارد خدمات می شود و 113 وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: حمل و نقل عمومی تهران متحول می شود

زاکانی: حمل و نقل عمومی تهران متحول می شود