مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-03اقتصادي

حضور ارس در نمایشگاه تخصصی اوراسیا


معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی اوراسیا، اعلام کرد: منطقه آزاد ارس همراه با سایر مناطق آزاد در این رویداد مشارکت خواهد داشت.

- معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد حضور ارس در نمایشگاه تخصصی اوراسیا ایسنا/آذربایجان شرقی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی اوراسیا، اعلام کرد: منطقه آزاد ارس همراه با سایر مناطق آزاد در این رویداد مشارکت خواهد داشت.

علی نوید در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تنها مرز زمینی ایران با اتحادیه اوراسیا، محدوده نوردوز منطقه آزاد ارس است و به همین جهت ارس به عنوان کانون ارتباطات اوراسیا شناخته می شود.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته اقدامات مهمی در راستای تقویت مرکز نوردوز رخ داده است، خاطرنشان کرد: با راه اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیکی، سایت لجستیک و پارکینگ پشتیبان، تجارت و ترانزیت در این محدوده تسریع یافته و موجب افزایش رضایتمندی شرکت های حمل ونقل بین المللی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، وی تقویت دیپلماسی اقتصادی را یکی دیگر از اقدامات مثبت در ارس خواند و گفت: در راستای توسعه ارتباطات، نشست های نتیجه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ارس در نمایشگاه تخصصی اوراسیا

حضور ارس در نمایشگاه تخصصی اوراسیا