مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 20:212023-12-06اجتماعي

ناگفته های محیط بانی که با تیر شکارچیان جانباز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سلاح در دست، کوله بر پشت و پوتین به پا، عازم حراست از طبیعت و آنچه در آن قرار گرفته است؛ این روایت هر روزه زندگی محیط بانان جان بر کف است که ما ایرانیان، تداوم حفظ تنوع زیستی خودمان را در وانفسایی که توسعه ناپایدار چوب حراج بر دشت و جنگل و حیات وحش ایران زده است، به آنها مدیونیم.

محیط بانان با آن لباس مقدسی که به خون ده ها شهید راه حفاظت از طبیعت آغشته است، سال هاست که با کمترین چشم داشت مادی تلاش می کنند که پای شکارچیان غیرمجاز، قاچاقچیان چوب و سایر تخریب گران طبیعت را از محیط زیست این سرزمین ببرند و تعداد و امکانات آنها برای رسیدن به این هدف مقدس کافی نیست.

محیط بانان انسان های شریف و زحمت کشی هستند که جان خود را در راه حفاظت از طبیعت و حیات وحش سرزمین مادری کف دست شان می گذارند و از آسیب دیدن یا حتی شهادت در این راه هیچ باکی ندارند.

محیط بانان ایران سال هاست که با وجود تمام کمبودها، مشقت ها و نامهربانی هایی که متحمل شده اند، استوارانه در دل کوه ها، دشت ها و جنگل ها گام برمی دارند و فراموش نمی کنند که محیط زیست این خاک پاک، میراثی است که باید برای نسل های آینده حفظ شود.

وجود 122 شهید و جان نثار و 48 جانباز احراز شده در محیط زیست مطابق آمار رسمی سازمان حفاظت محیط زیست، وجود 122 شهید و جان نثار و 48


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های محیط بانی که با تیر شکارچیان جانباز شد

ناگفته های محیط بانی که با تیر شکارچیان جانباز شد