مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-21اقتصادي

معرفی 8 طرح محققان دانشگاه شهید چمران اهواز در نمایشگاه استانی دستاوردهای پژوهشی


هشت طرح محققان و پژوهشگران دانشگاه شهید چمران اهواز در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و یازدهمین فن بازار استان خوزستان به بازدیدکنندگان معرفی شد.

- ایسنا/خوزستان هشت طرح محققان و پژوهشگران دانشگاه شهید چمران اهواز در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و یازدهمین فن بازار استان خوزستان به بازدیدکنندگان معرفی شد.

طراحی و ساخت سامانه لیدار دو کاناله برای پایش لحظه ای ریزگردها ، تهیه نرم افزاری مبتنی بر پردازش به منظور ارزیابی ایزولاسیون خطوط توزیع ، مطالعات پژوهشی تولید پایلوت و ارزیابی عملکرد کود بیولوژیک گل نرگس ، تولید محفظه های نانوزیستی به منظور کاشت و افزایش زنده مانی شرایط نامساعد جوی با استفاده از آبیاری حداقلی ، طراحی سیستم نظارت بر کیفیت هوا و آتش سوزی جنگل های دور از دسترس کوهستان زاگرس ، اصلاح ژنتیکی ارقام کنجد ناشکوفا و شبیه ساز کنترل فوران چاه از جمله طرح های ارائه شده محققان دانشگاه شهید چمران اهواز در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خوزستان بوده اند.

بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و یازدهمین فن بازار استان خوزستان، تا اول دی ماه امسال برپا است و علاقه مندان می توانند از ساعت 9 صبح تا 17 بعدازظهر از غرفه های مختلف این نمایشگاه دیدن کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 8 طرح محققان دانشگاه شهید چمران اهواز در نمایشگاه استانی دستاوردهای پژوهشی

معرفی 8 طرح محققان دانشگاه شهید چمران اهواز در نمایشگاه استانی دستاوردهای پژوهشی